Jaké reklamní předměty Praha používá


Není pochyb o tom, že Praha je jedním z nejkrásnějších měst Evropy. Tedy alespoň její historická část, o té moderní by se už dalo diskutovat.

V každém případě jí to činí lákavým turistickým cílem pro všechny, kdo milují památky, starou architekturu či zkrátka jen romantické procházky ve starých zapadlých uličkách. Není tedy divu, že ji ročně navštěvuje mnoho turistů.

Praha1

Aby se toto číslo ještě zvyšovalo, jsou používány nejrůznější metody propagace, podobně jako u kterékoliv jiné destinace. V katalozích cestovních kanceláří vidíme nádherné fotografie například západů Slunce nad typickým panoramatem tvořeným Pražským hradem a chrámem Svatého Víta, případně jiných historických památek.

Je samozřejmě jasné, že na těchto turistech chce město především vydělat co nejvíce peněz. Koneckonců, to je i hlavní důvod toho, proč se je snaží nalákat. A pozadu nezůstávají ani obchodníci, kteří se důvěřivým lidem snaží prodat „zaručeně tradiční české“ výrobky. Za okny obchodů se suvenýry tak můžete najít i typicky české matrjošky.

Jaké ale skutečně reklamní předměty Praha používá, aby zákazníky obrala o peníze? Je jich hned několik. Jedním z těch nejběžnějších jsou nejrůznější pohlednice. Najdeme je prakticky u každého obchodu, a to i přesto, že je dnes, co se posílání zpráv týče, nahradily instantní komunikační prostředky, jako jsou například sociální sítě či aplikace typu Messenger či WhatsApp, díky kterým můžeme poslat našim rodinným příslušníkům doma zprávu i s fotografií, a to okamžitě a beze strachu, že se cestou ztratí.

Praha2

Lidé si tedy dnes pohledy kupují spíše jako připomínku, upomínku na strávenou dovolenou. Navíc fotografie na ní bývají obvykle mnohem pěknější než cokoliv, co dokážeme běžně nafotit my. Že je to proto, že jsou upraveny v počítači tak, aby vyvolaly co největší „wow efekt“, je už druhá stránka věci.

Jako další se umisťují magnetky na lednice. I ty jsou v běžném životě poměrně nepotřebné, jelikož jen málo lidí je používá k připevnění vzkazů. Opět však slouží jako upomínka. A to je dobře, koneckonců tak máme památku, ke které se můžeme vždy vracet.